poniedziałek, 2 lutego 2015

CO DALEJ?

Hej!
Po tym, jak wczoraj napisałam, że za 3 tygodnie kończę tłumaczenie Body Rock, pojawiło się kilka pytań "Co potem? Będziesz tłumaczyła 2. serię?"
Dlatego piszę tę notkę, żeby wyjaśnić parę spraw i zadać Wam kilka pytań.

1) Do końca tej części BR zostało jeszcze aż osiem rozdziałów, ale ja planowałam zrobić tydzień, w którym będę dodawał codziennie jeden rozdział. Chcielibyście tak, czy dodawać po prostu co tydzień? Mam teraz ferie, więc mogłabym spokojnie to zrobić :) 
Jeśli (jak możemy nazwać tydzień z codziennymi rozdziałami... maraton? :D) maraton z Body Rock się odbędzie to od 9. lutego do 15.

2) Czy na pewno chcecie, żebym tłumaczyła drugą serię BR?
Ja widzę więcej przeciw, niż za, więc musicie mnie jakoś przekonać w komentarzach. Tylko nie piszcie mi 9876546789 argumentów, że uwielbiacie to fanfiction. 
Ilość komentarzy pod rozdziałami mnie demotywuje, bo informuję ok. 90 osób o nowych notkach, a komentuje średnio 10 osób. Jakby chociaż połowa osób komentowała to byłabym w raju! 
No i osobiście uważam, że jeśli nie będę kontynuować tego tłumaczenia, to po ostatnim rozdziale mnie wysadzicie, bo tak się ciekawie kończy :')
Także zapraszajcie znajomych do czytania tego ff, polecajcie, komentujcie i zobaczymy co z tego będzie. 
Podsumowując - będę tłumaczyć kolejną część, jeśli:
- pod kolejnymi rozdziałami będzie więcej komentarzy.
- przekonacie mnie w komentarzach pod tą notką.
- rozgłosicie trochę to tłumaczenie.
+ jak dobijemy do 40k wyświetleń

3) Jak macie jeszcze jakieś pomysły to wszystko mi piszcie. 
Nie chcesz być informowana o nowych? Też napisz! 

Do zobaczenia! :D

7 komentarzy:

  1. Więc tak:
    Zrób taki tydzień że rozdział będą codziennie :) nie moge się doczekać jwafdgfdsoigjdfg

    Baaardzooo prooooooszę tłumacz drugą część (jak tego nie zrobisz to już się kryj :D )
    Nie mam pojęcia jak zakończy się BR ale meega chciałabym żebyś tłumaczyła dalej.
    Nie wiem jakie argumenty mam ci podać aby Cię przekonać :/
    Osobiście przekonam moje koleżanki żeby zajrzały i myślę że mi się to uda :)
    Czekam na kolejne rozdziały :)
    @BelieberFeat1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym maratonem, to super pomysł ;) A jeżeli chodzi o 2 serię, to myśle ze to dobry pomysl. Tylko ludzie czytajacy bloga musza zaczac komentowac bo to motywuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bede czytac i lomentowac oczywiscie. Co do maratonu mysle ze to swietny pomysl. Czekam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam jestem i będę :) tak to mogę ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od poczatku tutaj jestem i chcialabym bardzo do ostatniego rozdzialu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kajam się, bo jestem ostatnio z tych niekomentujących. Na swoje usprawiedliwienie napiszę, że zaczęłam kurs, który trwa dziennie prawie 9h, a przy okazji przygotowuję się do poprawki matury z fizyki i rozszerzonej matmy, więc u mnie ciężko z czasem. Ale... Oczywiście, jak to wszystko się skończy nadrobię zaległości w czytaniu i komentowaniu i bardzo chcę drugą serię. To primo. Secundo maraton to świetny pomysł :D Tertio trochę mi szkoda, że pierwsza seria się już kończy :/

    @freeaffection

    OdpowiedzUsuń
  7. Maraton to świetny pomysł i nie moge sie doczekać już!
    A co do drugiej seri to ją tłumacz! Masz wspaniałych czytelników, dużo osób to czyta, nie zawsze są komentarze ale tego nie wiem czemu XD BTW to wszyscy Cię zabiją jak nie przetłumaczysz kolejnej seri po tym zakończeniu. A jak nie ty to kto? Bo mówisz że nikomu nie dasz bo to Twoje haha więc właśnie! Musisz to tłumaczyć. A jak nie to pomoge reszcie Cie zabić o tak. Wiem, ze brak komenatrzy to brak motywacji, ale zawsze ktoś Ci może pomóc i dodawać rozdziały możesz 2-3 razy w tyg ( i wiesz kogo mam na myśli do pomocy haha)
    @opshxmmings

    OdpowiedzUsuń