piątek, 18 lipca 2014

INFORMACJA

Hej.
Napisałam Wam przy ostatnim rozdziale, że będę dodawała w wakacje dużo rozdziałów. Przemyślałam jednak "sprawę" i stwierdziłam, że zrobię właśnie przez te dwa miesiące przerwę dla Was od tego opowiadania i przetłumaczę dużo rozdziałów na zapas. Główny powód to to, że idę teraz do trzeciej klasy gim. i zamierzam się dużo uczyć (co z tego wyjdzie, to zobaczymy, hehe). Chcę jeszcze zacząć pisać własne opowiadanie, ale napiszcie, czy byście je czytały.
Ale nie martwcie się, bo na 100% wrócę i będę dodawał kolejne rozdziały :)
SKOMENTUJCIE, PROSZĘ TĄ NOTKĘ, BO MAM WRAŻENIE, ŻE CORAZ MNIEJ OSÓB CZYTA TO FF. 
Życzę udanych wakacji i do zobaczenia we wrześniu, hihi :D

pytania:  http://ask.fm/FolllowMeJB

12 komentarzy:

  1. jak ktoś robi taką długą przerwę to niestety czytelnicy zapominają o czym było to ff i odchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napiszę takie krótkie "przypomnienie" co się działo w ostatnich rozdziałach :)
      Zresztą wiele osób będąc na wakacjach nie ma możliwości czytać ff

      Usuń
  2. oooo nieeee tyle czasu? :( no ale poczekam.. @impolishollg

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 miesiące? serio? wątpię że będę tyle czekać, nie dość że rozdziały są w chuj krótkie to jeszcze taka długą przerwa. ja się na to nie pisze, przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Cię nie zmusi :)
      Czytanie ff to ma być dla Ciebie przyjemność
      + nie przeklinaj, proszę.

      Usuń
  4. Niee!! 😭 Będę tęsknić za tym ff. Ale rozumiem cię bardzo dobrze. Poczekamy pewnie będzie warto. A co do TWOJEGO własnego opowiadania z chęcią bym je zaczęła czytać. Życzę miłych wakacji ♥
    @sweetheartjus

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że robisz przerwę 😒

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja ....... To opowiadanie jest epickie! Jedne z lepszych opowiadań o Justinie jakie czytałam! Bardzo się cieszę, że tłumaczysz to opowiadanie. Bardzo dobrze i sprawnie ci to idzie. :) Trochę mi smutno że teraz nie dodajesz nowych rozdziałów, ale to rozumiem. Każdy potrzebuje przerwy. ;) Tak więc jestem w pełni gotowa poczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam je dalej.NIe przestawaj tłumaczyć :)

    OdpowiedzUsuń