niedziela, 1 czerwca 2014

36. Please Exit.

PROSZĘ, PRZECZYTAJ TO!
- Zwracajcie mi uwagę, jak zauważycie jakieś błędy, bo chcę pisać co raz lepiej :) 
- Jeśli chcesz, żebym Cię informowała to napisz w komentarzu albo na twitterze.
- Założyłam ask'a, więc jak coś, to tu zadawajcie pytania: http://ask.fm/FolllowMeJB
- Mogłabyś polecić to tłumaczenie znajomym albo komuś na tt?
SKOMENTUJ!
PS: Jestem teraz na 'wakacjach' w Turcji i wstawiłam rozdział w czwartek, tak żeby się opublikował w niedzielę. Nie mam jednak jak Was o nim poinformować na razie. 
________________________________ 


36. Please Exit. 



Po długim dniu stwierdziłam, że nigdy nie będę przebywała w tym samym pomieszczeniu z Sammie i Za. Ten dzień był idiotyczny. Kłócili się, jak stare małżeństwo.
Wraz z Sammie złapałyśmy taksówkę. Za sobie gdzieś poszedł.
-         Nie mogę przeżyć tego Za. – burknęła Sammie.
-         Sammie, zamknij się…
Wyciągnęłam komórkę i napisałam do Justin miłą, krótką i prawdziwą wiadomość. „Tęsknię.” Wepchnęłam telefon do torebki i spojrzałam na Sammie, która patrzyła przez okno.
-         Dobrze się czujesz? – spytałam.
-         Świetnie. Boli mnie tylko głowa od sprzeczania się z tym idiotą cały dzień.
-         Nie zaprosiłabym go, gdybym wiedziała, że tak się to skończy. Starałam się być miła, ty też powinnaś. – Sammie wywinęła oczami.
-         Nie lubię zdzir. – chciałam jej odpowiedzieć, ale mój telefon nagle zaczął wibrować.
To był sms od Justina. „ Też tęsknię. Chodź do mnie na sesję zdjęciową.” Zerknęłam na Sammie.
-         Chcesz iść na sesję zdjęciową? – Sammie uśmiechnęła się cwaniacko.
-         Justina? – spytała, a ja pokiwałam głową. – Jesteście do siebie tak przywiązani. – odchyliła głowę do tyłu, a ja oglądałam jej lekką irytację.
-         Cóż, ja idę. Przepraszam, czy mógłby pan mnie zawieść na tą ulicę? – pokazałam mu moją komórkę.
-         Jasna sprawa. Jesteśmy tylko kilka bloków stamtąd. – powiedział.
Usiadłam z powrotem na moje miejsce i uśmiechnęłam się zwycięsko.
-         Dobrze widzieć cię szczęśliwą. – Sammie potrząsnęła moją nogą.
-         Dobrze czuć się szczęśliwa.
-         I nie pozwól nikomu tego zepsuć. Nawet Scooterowi.
-         Kurwa! On tam będzie. – zakryłam usta.
-         Zapomnij o nim. Przejdź koło niego, jakbyś to ty rządziła. – Sammie otworzyła drzwi, kiedy dotarliśmy na miejsce.
Przeszłyśmy się do tego budynku i od razu podeszłyśmy do biurka.
-         Przepraszam, czy może pani zaprowadzić mnie do studia, w którym jest Justin?
-         A kim ty jesteś? – zapytała kobieta.
-         J-ja
-         Jest jego dziewczyną. – Sammie mi pomogła.
-         Proszę was, wszystkie dziewczyny to mówią. Opuśćcie budynek.
-         Możesz zadzwonić do kogoś z jego ekipy i powiedzieć, że jesteśmy? – spytała Sammie.
-         Um nie. – powiedziała kobieta bez zastanawiania się.
-         Czy możesz po prostu wykonywać swoją robotę?! – straciłam panowanie nad sobą.
Sammie i kobieta przestraszyły się mojego głośnego tonu. Nagle pani za biurkiem odebrała telefon.
-         Halo? Tak, tu jest-
-         Marissa Small.
-         Marissa Small do Justina Biebera. Uh… Tak, okej. – rozmawiała. Ktoś będzie za chwilę po was. – odłożyła telefon.
Sammie obczaiła ją od stóp do głowy i cierpliwie czekałyśmy. W końcu ukazał się jakiś facet.
-         Powiedziałem ci, żebyś trzymała się z daleka od Justina! – burknął Scooter.
-         Nie będziesz mi mówił, co mam robić! – broniłam się.
-         Nie musisz tu być! Jesteś tylko tancerką i cholerną przeszkodą. Wyjdź stąd i trzymaj się do cholery z daleka od Ju-
-         Kim do kurwy ty jesteś, żeby mówić tak do mojej dziewczyny?! – nagle pojawiła się jeszcze jedna osoba zza ramienia Scootera. Spojrzał przez swoje ramie i zobaczył Justina z groźną miną.
… Uh oh

15 komentarzy:

  1. OMFB!!!! *_*
    Nie mogę doczekać się nexta!! Ciekawe co Justin zrobi?? Kocham to !<3

    OdpowiedzUsuń
  2. omg xhchvgfkchbj.
    szkoda ze taki krutki czekam na nn
    @KlaudiaSwaggg

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te opowiadanie
    ciekawe co justin zrobi

    OdpowiedzUsuń
  4. :O
    Justin sie wkurwił
    czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu ostro! Ciekawa jestem co zrobi Justin xD Czekam na następny ♥ Miłych wakacji skarbie 💕 @sweetheartjus

    OdpowiedzUsuń
  6. *-* czekam na nastepny @impolishollg

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG jejku ciekawe co zrobi Justin.

    OdpowiedzUsuń
  8. o cholera Justin się dowiedzial, czuje że będzie ostro omg @Swag_on_Bieebs

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, to będzie się działo oO czekam nn<3

    OdpowiedzUsuń
  10. jcwjenfkjfnsjknW
    o MATKO!
    Już się nie mogę doczekać kolejnego xx
    ineedangelinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. geeenialne x @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  12. supeeeer kocham Cie. <3 <3 <3 nie moge doczekac soe kolejnegooooo :-X:-X.

    OdpowiedzUsuń