poniedziałek, 5 maja 2014

33. Wet?


 PROSZĘ, PRZECZYTAJ TO!
DZIĘKUJĘ ZA 10K WEJŚĆ :D
- Zwracajcie mi uwagę, jak zauważycie jakieś błędy, bo chcę pisać co raz lepiej :) 
- Jeśli chcesz, żebym Cię informowała to napisz w komentarzu albo na twitterze.
*Założyłam ask'a, więc jak coś, to tu zadawajcie pytania: http://ask.fm/FolllowMeJB
- Mogłabyś polecić to tłumaczenie znajomym albo komuś na tt?
SKOMENTUJ!
 --------------------------------------------

33. Wet?


* Ja, Marissa, biorę sobie Ciebie, Justina za męża i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz, że Cię nie opuszczę aż do śmierci…
-         Mokra? *

-         Ri, Marissa?… MARISSA?!
Szybko otworzyłam oczy. Wzdrygnęłam się, gdy zobaczyłam Justina twarz. Rozejrzałam się od prawej do lewej, próbując ogarnąć, gdzie jestem. Leżałam w kałuży. Podniosłam się, a moja głowa była ciężka.
-         O mój Boże! Ja krwawię! – dotknęłam swoich wilgotnych włosów.
-         Nie, ale zemdlałaś. Wszystko okej? – zapytał Justin. Spojrzałam dookoła, a potem na moje ciuchy.
-         Czemu jestem mokra? – odwróciłam się do postaci stojących nade mną.
Zobaczyłam Sammie z pustą butelką wody. Popatrzyłam na nią. Uśmiechnęła się. Justin wystawił do mnie rękę i pomógł mi wstać.
-         Dobrze się czujesz? Co się stało? – zapytał.
-         Nie pamiętam…
-         Co pamiętasz ostatniego? – spojrzałam w dół na moje mokre ubrania.
-         Um… Zostawiasz mnie, a ja idę po wodę. To tyle.
-         Potrzebujesz iść do szpitala? Boli cię głowa?
-         Jest w porządku. – potarłam głowę.
-         Ile palców pokazuję? – Justin uniósł 3 palce. Odgarnęłam je sprzed mojej twarzy.
-         Justin, czuję się dobrze. – powtórzyłam.
-         Ile palców pokazuję? – pokazał ręce przed moją twarzą.
-         PRZESTANIESZ?! – uderzyłam go w ręce.
-         Z nią okej. – zaśmiał się. – Chodźmy zmienić ci ciuchy. – chwycił moją rękę i poprowadził do przebieralni. – Załóż to. – rzucił mi jedną z jego bluz dresowych. Złapałam i popatrzyłam na nią.
-         Wyjdź, żebym mogła się przebrać. – kazałam.
-         Czemu?
-         Bo to nie jest klub ze striptizem.
Justin zrobił kapryśną minę i wyszedł z pokoju. Chwyciłam za końce koszulki i przeciągnęłam przez głowę. Nagle usłyszałam, jak otwierają się drzwi. Zakryłam koszulką klatkę piersiową. Stałam tak podczas, gdy Justin umieścił ręce na oczach.
-         JUST-
-         Nie widziałem niczego! Przysięgam.
-         Co tu robisz?! – usłyszałam walnięcia w drzwi.
-         Fani dostali się za scenę! – założyłam jego bluzę i usiadłam na kanapie.
-         Widzę, że podglądasz, Justin. – westchnęłam.
Justin opuścił rękę i uśmiechnął się cwaniacko. Wywróciłam oczami i zdjęłam wsuwki z włosów, pozwalając im opaść na ramiona.
-         Nie widziałem niczego. – Justin powtórzył.
-         Jeśli niczego nie widziałeś, to po co tu dalej stoisz?
-         Bo to było dziwne.
-         Dziwne, jeśli coś zobaczyłeś.
-         Widziałem tatuaż. – przyznał.
Spojrzałam na coś z dala od niego. Mój tatuaż jest pod prawą piersią. Więc to oznacza, że widział moje piersi. Jezus, muszę się stąd wynieść.
Usiadłam obok zlewu.
-         Co tam jest napisane? – spytał.
Mój wzrok spotkał się z jego.
-         „Niezłamana” – ugryzłam się w policzek.
-         Widziałem twoje rany. – spuścił głowę. – Co się stało?
-         Justin, proszę cię…
-         Okej. Powiesz, jak będziesz gotowa. – pokój opanowała cisza.
-         Stałam się dzisiaj taka przytłoczona. – zaczęłam. – Robię się uczuciowa i miałam mnóstwo myśli i uczuć w mojej głowie. Zemdlałam, ale uwielbiam, co dla mnie zrobiłeś. – chwyciłam go za rękę.
-         Wiele dla mnie znaczysz. Wiesz o tym. – ścisnął moją rękę.
-         Wiem, że znamy się dopiero miesiąc, ale… nigdy nie czułam się przy nikim innym tak, jak przy tobie. – wyznałam.
-         Jak bardzo? – wbił we mnie wzrok.
Tak bardzo, że nie chcę być z nikim innym… - spojrzałam na nasze ręce.

23 komentarze:

  1. cudowny *-* @impolishollg

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny jak zawsze xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ! Dziękuję że dzisiaj dodałas rozdzial ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG kocham twoje tłumaczenie jnsdndnndndbd
    aw cudowny /
    @KlaudiaSwaggg

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jshjsdjdhdj genialny
    @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  6. omg czemu oni nie są jeszcze razem?

    OdpowiedzUsuń
  7. omfg jak słodko @Swag_on_Bieebs

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ♥ @luvmybaex

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny /sirbizxzle

    OdpowiedzUsuń
  10. Z KAZDYM NOWYM ROZDZIALEM CORAZ BARDZIEJ SIE WKRECAM !;33

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg jsjsjanamansbsbhezgghhw kocham

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu cudowny ,genialny, rewelacyjny, boski! *.*
    Nie mogę doczekać się nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprostu cudowny, genialny, rewelacyjny, boski !!! *.*
    Nie mogę doczekać się nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział :) @kaczuszka_horan

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu super to, tłumacz dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awww świetny rozdział x

    OdpowiedzUsuń