piątek, 31 stycznia 2014

5. Moment Of Truth.


Po około 30 minutach klaskania i wibracji na podłodze przesłuchania się skończyły.
-         Okej, więc ekipa i ja naradzimy się za kilka minut. Wybierzemy maksymalnie 14 osób. Musimy mieć głównych tancerzy, trochę mniej ważnych oraz rezerwowych, do których zawsze można zadzwonić i ściągnąć ich. Więc porozmawiajcie sobie, a ja wrócę za sekundę.
W tym czasie wyszłam z pokoju i poszłam zobaczyć się ze Scott’em. Otworzył ramiona, a ja wleciałam mu w ręce.
-         Byłaś niesamowita! – podniósł ręce do chmur – Zadziorna i zdecydowana! Kiedy upadłaś i wstałaś. Ohh moja! – Scottie pochwalił mnie i skinął głową.
-         Dziękuję. Nie wiem, co we mnie wstąpiło. Ja, ja tylko chciałam, żeby wszystko poszło dobrze, tak jak sobie to wyobraziłam.
-         Jestem przekonany, że nie wyobrażałaś sobie leżenia na podłodze. – Zauważyłam Lando za mną
-         Hej, ty! – pocałowałam mojego chłopaka
-         Byłaś świetna!
-         Dziękuję. Mam nadzieję, że tyle im wystarczy! Nie mówiłeś, że przyjdziesz. – odchyliłam głowę do niego.
-         Nie mogłem tego przegapić! Plus, chciałem Cię zaskoczyć. – wyciągnął rękę zza pleców i dał mi bukiet czerwonych róż.
Wyglądałam, jak małe dziecko w sklepie z zabawkami. Usłyszałam wiele ‘ooo’ i ‘aww’ od dziewczyn dookoła.
-         Dziękuję, słodziaku. – powąchałam róże i dałam Lando’wi kolejnego buziaka.
-         Dla ciebie wszystko, piękna. – przytulił mnie
-         Jesteś taki kochany. – musnęłam jego policzek


-         Jeśli chcecie, to możecie wrócić do studia. Jesteśmy gotowi. – poinformował facet.
      -         Czy możesz potrzymać moje kwiatki, przystojniaku? – poprosiłam.
      -         Jasna sprawa. – chwycił je.
 Uśmiechnęłam się i wróciłam do sali.
-         Wybraliśmy 14 tancerzy. Wyczytamy ich teraz . – poinformował Nick. Stanęłam z tyłu, mając nadzieję, że moje nazwisko się tam pojawi. – Diana Rood, Greg Johnson… - Nick odczytywał dalej nazwiska. Moja serce biło, jak oszalałe, jak zwierze w klatce, które próbowało się wydostać. On czytał dalej, a ja nie mogłam czuć stóp, ani nóg.
-         To byli rezerwowi. – zakończył Nick
Moje serce się uspokoiło. Poprawiłam włosy i trzymałam kciuki. Moje policzki wypełnione powietrzem ruszały się do góry i na dół. Kątem oka zobaczyłam kogoś machającego rękoma. Spojrzałam na te irytujące gesty. To byli Lando i Scottie, którzy pokazywali, żebym zachowała spokój. Opuściłam ręce wzdłuż ciała.
-         Teraz 10 głównych tancerzy. Brooke Slate, Adam Lee… - dookoła pokoju można było zobaczyć cieszących się, tańczących i pocieszających ludzi. Odsapnęłam.
Zaczęłam drżeć, gdy Nick czytał imiona.
-         Andre Samson… - łzy wypełniły moje oczy. Zakryłam twarz i spuściłam na dół. - … i Marissa Small
Uniosłam głowę i spojrzałam przez palce. Czy ja to usłyszałam? Nick mnie wyczytał?! Zobaczyłam Scott’a i Landa skaczących w kółku. Udało się! Podskoczyłam i obróciłam się.
-         Gratulacje dla wszystkich, którzy się dostali. Witamy w rodzinie. Jesteście oficjalnie tancerzami Justina Biebera na Believe Tour. – uśmiechnął się Nick.
Justin i jego ekipa stali i klaskali.
-         Dziękuję wszystkim, którzy przyszli i się pofatygowali. Jesteście niesamowici. Również chciałbym podziękować tym, którym się udało. Mamy przed sobą ciekawą podróż. Cieszę się, że będziecie jej częścią. – powiedział Justin.
Byłam w szoku. Nie mogłam klaskać, a moje ciało było bezwładne. Zostałam wyrwana z myśli, gdy Lando oplótł wokół mnie ręce i powiedział:
-         Gratuluję Rissa! Udało się!
-         Gratulacje Ri! Wiedziałem, że to zdobędziesz! – pochwalił mnie Scottie.
Wtedy wszystko do mnie dotarło. Właśnie spełniłam moje marzenia! Będę tańczyć profesjonalnie dla Justina Biebera! Nie wiedziałam co powiedzieć. Moje oczy pokazywały, jaka byłam szczęśliwa i jaka błogosławiona się czułam. 

__________________________
Skoro Ci się spodobało to zostaw komentarz :) 
Jeśli chcesz, żebym Cię informowała napisz na tt, albo w komentarzu. 
autorka: @doeneseya
tłumaczenie, ja: @FolllowMeJB
oryginał: http://www.wattpad.com/16359500-body-rock-5-moment-of-truth


Następny rozdział pojawi się prawdopodobnie w poniedziełek.
Kończą mi się ferie, czyli rozdziały będą rzadziej publikowane :c

20 komentarzy:

  1. No wreszcie! DOSTAŁA SIĘ, jejejjeje! Ciekawe,jak teraz wszystko się potoczy! czekam na nowy! @adrieenemm

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski.
    Zresztą tak jak wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe co będzie dalej........<3

    OdpowiedzUsuń
  4. jest! dostała się. OKEEEJ :)))
    @surviive

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny jdkskagsksl @impolishollg

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah dostała się dkdjvktjjtjkyjbjtw. :3
    Czekam na kolejny. @yoxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  7. no początek zaczyna się świetnie ! Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie zauważyłam, że dodałaś już 2 nowe rozdziały! jest genialnie, już nie moge doczekać sie następnego:) @bieberthanlife

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże cudowny *.* Nie mogę się doczekać nn <3 Możesz mnie informować? @sweetheartjus

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :)) cudownie to napisałaś x poinformuj o NN @BVictoriaHh

    OdpowiedzUsuń
  11. sbshxkabxjslksbxgsgbdg <3 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    @confidentNsN

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozkręca się *_____* Trochę mi tu nie pasuję ten jej chłopak xD

    OdpowiedzUsuń
  13. informuj mnie @stratf0rdbiebsx :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeeju ♡♡♡♡♡
    super!
    Czytam dalej xx
    @__CanWeDance__

    OdpowiedzUsuń