czwartek, 30 stycznia 2014

4. My Moment.


           Moja grupa podeszła na środek sali. Czułam się, jakbym szła w kierunku ognia. Moje ciało było coraz bardziej gorętsze z każdym krokiem. Odwróciłam się, by zobaczyć Scottie’ego dla zachęty. Uniósł kciuk do góry i uśmiechnął się. Szybko się przeżegnałam, kiedy puszczono muzykę.

           Zaczęłam się kołysać i przygotowywać do odliczania. Czułam się jak w filmie, w zwolnionym tempie. W końcu poczułam się, jakby w pomieszczeniu nie było nikogo. Tylko ja i muzyka.

Zapatrzyłam się na siebie w lustrze za Justinem i jego ekipą. Zostałam popchnięta w rękę.* Moje dłonie niespodziewanie upadły na podłogę. Dlaczego do cholery jestem na podłodze?!

-         O mój Boże! Naprawdę przepraszam! – usłyszałam ten delikatny głos po raz kolejny

Popatrzyłam w górę na blondwłosą niezdarę o zielonych oczach. Od razu wstałam.

-         STOP! – tupnęłam i krzyknęłam jednocześnie.

Muzyka dalej leciała, ale wszyscy przestali tańczyć. Wzięłam głęboki oddech i spojrzałam na dziewczynę. Zakryła twarz ze wstydu. Rzuciłam wzrokiem na Nicka.

-         Ciężko i DŁUGO pracowałam na ten moment. Nie pozwolę, żeby ktoś to zepsuł. Te 60 sekund są najważniejszymi sekundami w moim życiu. Zacznijmy od początku. – nakazałam

W sali zapadła cisza. Nick spojrzał na mnie.

-         Powiedziała, żebyś włączył piosenkę ponownie, stary. – Justin go pokierował

Odsunęłam się od niezdary i stanęłam przed moją grupą. Miałam masę miejsca dla siebie.

-         Puść kawałek jeszcze raz. – Nick rozkazał facetowi, który się tym zajmował.

           Cofnęłam się, po czym zrobiłam krok do przodu. Odzyskałam pewność siebie i spokój. Poprawiłam włosy i spojrzałam prosto w lustro. Gdy spojrzałam w bok zobaczyłam Justina spojrzenie na mnie. Nie denerwowałam się już. Byłam ambitna.

Muzyka zaczęłam grać. Potrząsnęłam rękoma, pokręciłam głową, żeby się rozluźnić i zaczęłam odliczać w głowie. Moje biodra ruszyły. Z tego, co widziałam w lustrze wszystko szło dobrze z mojej strony. Moje włosy leciały do przodu i do tyłu na przemian, zależnie od moich ruchów. Poddałam się muzyce.

           Kiedy piosenka się skończyła i trzeba było wrócić do rzeczywistości ludzie nagrodzili nas brawami. Wróciłam do dawnego miejsca. Kiedy spojrzałam na Scottie’ego podskakiwał w górę i w dół, dopingując. Nawet nie zobaczył, że go oglądam. Wygięłam głowę i zakryłam twarz. Potrząsnęłam głową, nie mogąc uwierzyć, jak sprawiłam, że był ze mnie dumny. Następna grupa wstała i zaczęła tańczyć.

           Nieśmiało spojrzałam na Justina, łapiąc go na tym, że robił to samo. Szybko odwrócił wzrok na stolik. Zerknęłam na Scottie’ego, który był pełny radości. Usiadłam na podłodze relaksując się przez resztę przesłuchań.




*I was hitting my pops. – Nie wiedziałam jak to przetłumaczyć.
_______________________________

Proszę, jeśli czytasz, to komentuj. 

Jeśli chcesz, żebym Cię informowała napisz na tt, albo w komentarzu. 
autorka: @doeneseya
tłumaczenie, ja: @FolllowMeJB
oryginał: http://www.wattpad.com/16319194-body-rock-4-my-moment

13 komentarzy:

  1. Taki krotki jeju :( coraz bardziej mi sie podoba :D @impolishollg

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały <3

    http://second-vistage-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! od razu skojarzyly mi sie przesluchania z believe movie, coz czekam na następny rozdzial:) @niallerxhomie

    OdpowiedzUsuń
  4. I przypomniały mi się przesłuchania jak pokazywali w believe movie. :3
    Coraz fajniejsze, czekam bna następny. :)
    @yoxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie <3___<3 @Kingaapl

    OdpowiedzUsuń
  6. bdskdbas ♥ @_life_is_crazy

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na opowiadanie :) podoba mi się @BEAUtiful69_94

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że jest zawzięta haha @pldirectioners2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!! Podoba mi się ♥
    super tlumaczysz nie mam się do czego przyczepić
    Ciekawi mnie co będzie dalej Lubie takie ff w których nie da się przewidzieć co się może dalej stać ♡
    @__CanWeDance__

    OdpowiedzUsuń