wtorek, 28 stycznia 2014

3. I Got This!


CZYTASZ = KOMENTUJ

                    Musiałam być kompletnie oszołomiona, ponieważ nie zauważyłam, że ktoś puka do okna w samochodzie. Zobaczyłam radosnego mężczyznę, który machał do mnie. To był Scott. Otworzyłam okno.
-         Hej, Scott. – powiedziałam
-         Gotowa?! – chwycił moją torbę
-         Już bardziej nie będę. – położyłam ręce na biodrach, oglądając okolicę
Było tu mnóstwo ludzi, przynajmniej 80.
-         Chodźmy do środka. – prowadził
                    Zbliżaliśmy się do budynku, mijając pełno aroganckich suk po drodze, szumy od plotkowania i chichot. Jestem tu dla interesu. Nie martwię się o nie. Przyszłam tu, aby odnieść sukces.
-         Idę cię wpisać. – Scott odszedł do biurka
Stąd, gdzie stałam mogłam stwierdzić, że studio będzie w środku. To był wielki pokój. Ściany były pokryte lustrami i oknami, jak szklane pudełko.
                    Zgaduję, że ludzie, którzy nie brali w tym udziału mogli oglądać wszystko z zewnątrz. Położyłam ręce na ramionach i zaczęłam je masować.
-         To jesteś cała ty. Pracowałaś na to ciężko, a ci ludzie nie mają nic na ciebie! – Scott obrócił mną, więc nasze twarze się spotkały. – Mocno w ciebie wierzę. Robiłaś to od lat, wiem, że jesteś do tego zdolna. Zostaw swoje uczucia na sali. – przytulił mnie
-         Idź do nich, ja będę tutaj. Nie zapomnij o swoim numerze. – nakleił go na moja klatkę piersiową.
Upewniłam się, że kartka się trzyma.
-         Słuchajcie! Słuchajcie ludzie! Jeśli bierzesz udział w przesłuchaniu i już się wpisałeś, musisz iść ze mną. – facet tłumaczył
-         Muszę iść, Scottie. – odepchnęłam go, żeby zdążyć za instruktorem
-         Będę twoim osobistym cheerleaderem! – krzyknął – Cheerleaderem, jak nikt inny!
                    Weszłam do studia, gdzie panował kompletny chaos. Jak to możliwe, że byłam w pomieszczeniu pełnym ludzi, a czułam się samotna?
Usiadłam na podłodze i zaczęłam się rozciągać. Zrobiłam krok do tyłu i potknęłam się.
-         Przepraszam. – delikatny głos dobiegł do moich uszów
-         Nie, jest okej. – poprawiłam włosy z twarzy, żeby odzyskać równowagę. Gdy usłyszałam echo od mikrofonu, próbowałam dowiedzieć się skąd dochodzi. 
                    Facet o przeciętnej wadze machał rękoma do wszystkich. Ludzie usiedli na ziemi i czekali, aż zacznie mówić. Próbowałam wtopić się w tłum, ale tak, żeby wszystko zobaczyć. Jestem niska! Nic na to nie poradzę.
-         Co słychać ludzie? Jestem Nick, będę dzisiaj waszym choreografem. Po mojej lewej jest mój dobry przyjaciel, Just- gdzie jest Justin?
-         Tu jestem. – postać weszła do sali, zza Nick’a. To był Bieber. – Co u was, jestem Justin Bieber. Chciałbym Wam podziękować za przyjście. Potrzebuję nowych tancerzy na moją trasę koncertową, która odbędzie się wkrótce. Pokażcie co potraficie. – uśmiechnął się szeroko i usiadł na stole z kilkoma innymi chłopakami.
Wszyscy klaskali, jakby to on występował. Ochrona musiała się zająć niektórymi dziewczynami. Skupiłam uwagę z powrotem na Nicka.
-         Nauczę was kroków. Powtórzę dwa razy, a potem będziecie musieli się podzielić na 7-osobowe grupy i zatańczyć to, czego się nauczyliście. – poinformował nas
                    „Boyfriend” zaczęło lecieć. Nick kiwnął głową i zaczął liczyć. Powtarzałam wszystko po nim mentalnie. Czułam to. Układ nie był taki trudny.
-         Ok? Teraz odtworzę piosenkę i wszystko powtórzę. – podniósł jeden palec i wskazał na facet od puszczania muzyki, aby włączył piosenkę.
Nick będąc w swoim świecie, powtórzył układ. Mam to.
-         Dobrze, imprezowicze, dobierzcie się. – kierował nami
                    Podeszłam do najbliższej grupki ludzi i stanęłam z nimi. Dziewczyna stojąca obok szturchnęłam mnie i uśmiechnęła się. Odwdzięczyłam się miłym gestem.
Nick klasnął.
-         Okej, zaczynajmy! Chcę tą grupę tutaj. – wskazał zbiór ludzi obok mojej. Dzięki Bogu, ponieważ nie chciałam być pierwsza!
                    Koleś puścił muzykę i grupa zaczęła tańczyć. Sprytnie spojrzałam w Justina stronę. Rozmawiał z chłopakiem koło niego, zapatrzony w jedną z tancerek. Śledziłam go oczami i spojrzałam na dziewczynę, którą obczajał. Wyglądała na przerażoną. Aż mi się przykro zrobiło. Moje nerwy zaczęły się odzywać. Westchnęłam ciężko i zerknęłam na sufit.
-         Jesteście następni! – usłyszałam głos
Spuściłam głowę, a Nick stał przede mną. … Jezu, pomóż 

___________________
Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Jeśli chcesz, żebym Cię informowała napisz na tt, albo w komentarzu. 
autorka: @doeneseya
tłumaczenie, ja: @FolllowMeJB
oryginał:  http://www.wattpad.com/16312095-body-rock-3-i-got-this

25 komentarzy:

  1. akcja pomału się rozkręca xd
    fajnie tłumaczysz :D
    czekam na następny rozdział i mam nadzieję że dłuższy :)
    @biebsmental

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim momencie kończysz, dlaczego? Nie no! Chce już następny! Ja muszę się dowiedzieć jak jej poszło! CZEKAM! @adrieenemm

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kocham kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, świetnie się zapowiada! Nie mogę się doczekać następnego. :)
    @caitlinrozz xox

    OdpowiedzUsuń
  5. podob mi siee :D kiedy dodasz nastepny? :) @impolishollg

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, podoba mi się. tylko szkoda, że rozdziały takie krótkie. nie wpadłaś może na pomysł, żeby np te 3 połączyć w jeden? dużo łatwiej będzie się czytać xx @mykidherorauhl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałabym się spytać autorki, za dużo zachodu i wgl.

      Usuń
  7. Świetne , czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  8. coool!
    rozdziały bd codziennie? Bo jeśli tak to bardzo fajnie :))))
    @surviive

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee. tak się złożyło hahah
      następny pojutrze :)

      Usuń
  9. no to ciekawe jak jej pójdzie ten występ

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg niech jej występ pójdzie dobrze. Czekam na następny. @yoxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak ona wypadnie, czekam na nn :) @swagland_queen

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że takie krótkie, ale lepiej dla tłumaczki bo pewnie lepiej się tłumaczy ; ]Czekam na rozwój akcji ^^
    Mogłabym prosić na informowanie: @Corsia95

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie szkoda że krótkie ale przynajmniej fajne i dobrze sie czyta:)
    sukcesów w tłumaczeniu, @roks_m

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaa jakie fajne zajebiste pisz dalej czekam na naexta !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejjku zaczyna się dziać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nxkjcndsxjkzdnsj świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  17. bseifbwgfueoenwmg KOCHAM JUSTINA I KOCHAM TAŃCZYĆ TO TŁUMACZENIE JEST DLA MNIE XD ŚWIETNIE TŁUMACZYSZ:) @Kidpurplerauhl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nono akcja sie rozkreca ^^ ♥ @xchourossx

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz ciekawiej xx /@pldirectioners2

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ♥♥♥
    mam dużo czytania haha
    Według mnie rozdziały powinny być troszkę dłuższe ale ty tylko tlumaczysz :) i robisz to świetnie wiec nie mam uwag ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń