poniedziałek, 27 stycznia 2014

2. Damn Alarm Clock.


*bip bip bip* *bip bip bip*
-         O mój Boże. Odejdź szatanie – jęknęłam. – Mała… - Osłoniłam głowę poduszką, żeby żadne dźwięki do mnie nie dochodziły.
Budzik dalej dzwonił.
-         Ri, wyłącz ten cholerny alarm.
Odsłoniłam się, znaleźć stolik nocny w poszukiwaniu „cholernego alarmu”. Gdy już znalazłam, nie mogłam trafić w przycisk.
-         Ugh, kurde!
Wcisnęłam guzik i rzuciłam na ziemię. W końcu się uciszył. Ze złości ścisnęłam poduszkę mocniej. Ktoś oplótł moją talię.
-         Laska, czas wstawać. – mój chłopak, Lando ścisnął mój bok.
-         5 minut… Proszę? - marudziłam
-         Nie, wstawaj! Masz dzisiaj przesłuchanie. – Zaczął zwalać mnie z łóżka
-         Przeeestań, bo spadnę. – trzymałam się prześcieradła.
Podniosłam głowę spod poduszki i zobaczyłam mrugnięcie, jak Lando przejrzał moje dzikie włosy. Wziął je z mojej twarzy.
-         Dzień dobry, słońce. – powitał mnie z wielkim uśmiechem na twarzy.
-         Cześć, przystojniaku. – powiedziałam niezbyt radośnie.
-         Co jest?
-         Zasnęłam wczoraj, zanim zdążyłeś przyjechać. – czułam się winna
-         To nic. Byłaś zmęczona.
Spojrzałam w dół i zauważyłam, że moje kolana spoczywały na dywanie. Poczułam, jak stały się ciężkie. Moja twarz odpoczywała blisko Landa rąk. Pocałował mnie delikatnie w nos. Drgnęłam.
-         Idź się przygotować. Dzisiaj wielki dzień.
Podniosłam się i wlekłam do łazienki. Ogarnęłam włosy bez patrzenia w lustro i wzięłam prysznic. To był czas zobaczyć się w lustrze. Po tym, co zobaczyłam wczoraj, trochę się bałam. Mrugnęłam kilka razy, a gdy w końcu powoli otworzyłam oczy spojrzałam w lustro.
-         Hmm.. Okej. - spojrzałam na siebie z kilku stron. – Nieźle. – uśmiechnęłam się.
                   Umyłam zęby i rozpuściłam włosy tak, żeby naturalnie się układały na moich plecach. Wysuszyłam się i założyłam czarne dresy i luźną koszulkę bez ramiączek. Musiałam czuć się wygodnie, więc zrobiłam naturalny make-up. Nie potrzebowałam makijażu na całej twarzy. I tak się spocę.
Cicho wyszłam z łazienki i zobaczyłam, że Lando zasnął. Wpełzłam na jego plecy.
-         Lando, dobrze wyglądam?
-         Mmkej. – jęknął, a ja pocałowałam jego policzek.
-         Kocham cię.
-         Też cię kocham. Powodzenia. Zaskocz ich. – wszedł pod poduszkę
Zeszłam z niego, po czym chwyciłam moją torbę i komórkę.
                  Poranne słońce przywitało moją skórę, gdy szłam do samochodu. Sprawdziłam telefon. Dostałam smsy  i tweety dodające otuchy. Zauważyłam, że mój menadżer nie zadzwonił do mnie jeszcze, więc ja to zrobiłam:
-         Cześć, Scott?
-         Marisa? Hej, jak się masz?
-         Dobrze. Nie zadzwoniłeś do mnie. Jestem w drodze na przesłuchanie.
-         Świetnie. Zobaczymy się tam. Jedziesz trochę za wcześnie, prawda?
-         Lepiej za szybko, niż za późno.
-         Haha, prawda. Do zobaczenia niedługo.
-         Okej, pa.
                 Mam najważniejsze przesłuchanie w moim życiu za 45 minut. Bardzo ciężko do tego dążyłam. Nie mogłam tego zepsuć. Moje serce waliło jak oszalałe. Objęłam kierownicę mocniej.

* 20 minut później *

                 Byłam coraz bardziej niespokojna. Zaczynałam wariować, a moje usta były suche. Czułam, jakby coś miało przeciąć moje gardło. Sięgnęłam po wodę i wypiłam duszkiem. Wypuściłam ciężko powietrze.

Dojechałam do studia. 

___________________________

oryginał: http://www.wattpad.com/16312095-body-rock-3-i-got-this
autorka: @doeneseya
tłumaczenie: @FolllowMeJB

JAK CHCESZ, ŻEBYM CIĘ INFORMOWAŁA TO NAPISZ W KOMENTARZU ALBO NA TWITTERZE. 

CZYTASZ = KOMENTUJESZ

22 komentarze:

  1. Świetny ale powinna żucić tego złamasa żeby muc być z Jusem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za mało dzieje się w rozdziale, ale wiem że ty ich nie piszesz tylko tłumaczysz więc nie mogę cię winić :) Mam nadzieję że jakoś fajnie rozszerzy się ten ff <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :) informuj mnie :) @niallerxhomie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie ^^ @Corsia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na następny. Ciekawie się zapowiada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. krótkie rozdziały, ale na to nic nie poradzimy, czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na następny, zapowiada się świetnie ^ ^ @BieberFeverWIKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że takie krótkie rozdziały ale zapowiada się ciekawie . :)
    Mogłabyś mnie informować o kolejnych rozdziałach ?
    @Pajka33

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! Jestem ciekawa jak jej pójdzie na przesłuchaniu i co powie o niej Justin! Czekam na nowy, informuj mnie! <3 @adrieenemm

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, tylko szkoda, że takie krótkie, ale myślę że potem rozdziały bd dłuższe :)))
    @surviive

    OdpowiedzUsuń
  11. super się zaczyna :)
    czekam na nn i mam nadzieję że będą dłuższe x
    mogłabyś mnie informować o następnych rozdziałach ?
    @biebsmental

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że takie krótki, bo zaczynam się wkręcac a tu koniec. Czekam na następny. @yoxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo będzie się działo.ma chłopaka...może będą się kłócić o nią xd @Kidpurplerauhl

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótkie rozdziały ale jest dobrze. Wiadomo że później bdz z Jussem ^^ @xchourossx

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze ff z Justinem jakie w życiu czytam i się wciągam xx / @pldirectioners2

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim momencie, ale obiecałam jeden dziennie, a to już drugi. Mój pierwszy ff z JB, a nawet go nie słucham, może się wciągnę ^^
    @tfkwarofchange

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczęłam to czytać przed chwila, i czuje ze zaraz się od tego uzależnie haha
    super się zapowiada ♥♥♥
    @__CanWeDance__

    OdpowiedzUsuń