poniedziałek, 27 stycznia 2014

1. Body Rock


-         1 i 2 i 3 i 4. 5. 6. 7. 8! Ugh! – podskakiwałam, odreagowując stres. – Jeszcze raz 1 i 2 i 3 i 4. 5. 6 – cisza opanowałam cały mój pokój
-         Musisz zrobić sobie przerwę. Ćwiczysz już kilka godzin. – moja współlokatorka April ją przerwała
Otarłam czoło. Lśniłam nie dlatego, że jestem ładna, tylko przez to, że się spociłam.
-         Muszę się upewnić, że wszystko jest idealnie! – dopingowałam samą siebie.
-         Tak, ale nie będziesz lepsza, jak się wykończysz. Wiem, jak bardzo tego chcesz, ale w tym momencie maskujesz się. Za dużo robisz i myślisz o tym. Rissa, ty już to masz! Proszę, weź prysznic, zrelaksuj się i przygotuj psychicznie na jutro. – April obtoczyła koło mnie wieżę.
Otarłam twarz. Miała rację. Muszę sobie wszystko poukładać i przygotować się na jutrzejszą próbę. Zaczęłam masować swoje ramię. Myśl o jutrze sprawiała, że mój żołądek był jak supeł.
                    Weszłam do łazienki i zobaczyłam nieznaną figurę w lustrze. Spojrzałam jeszcze raz i to byłam ja. Wyglądałam na wykończoną i zestresowaną. Zakryłam twarz rękoma. Delikatnie przycisnęłam worki po moimi czerwonymi oczami. Położyłam głowę na umywalce i spojrzałam na rury.
Nieważne, jak bardzo byłam zmęczona – musiałam wziąć prysznic. Rzuciłam ubraniami, po czym opadły na podłogę w tym samym czasie. Leniwie podeszłam do prysznica i weszłam do środka. To było ukojenie, czuć, jak spływała po mnie ciecz. Czułam wodę na swoich zmęczonych i obolałych mięśniach. Chwyciłam gąbkę i zaczęłam delikatnie myć się żelem. Stanęłam naprzeciwko ściany prysznicowej.
                   Pozwoliłam sobie na kilka ziewnięć, które pozostawiły mokre oczy i ciężkie powieki. Moje ciało cierpiało, to wszystko dla jednego dnia. Masowałam swój kark, byłam bardzo spięta. Negatywne myśli były w mojej głowie przez ostatni tydzień.
Około 20 minut później wyłączyłam wodę i wyszłam spod prysznica. Potarłam skronie, mając nadzieję, że to zniweluje mój ból głowy. Umieściłam ręce na ladzie od umywalki i zaczęłam się rozliczać. Czemu robisz to sobie? Od kiedy wątpisz w swój talent? W swoje możliwości? Czemu w siebie wątpisz?
… ponieważ idę na przesłuchanie do jednego i jedynego Justina Biebera. 


______________________________________
Pierwszy rozdział mamy za sobą :)
Oryginał jest tu:  http://www.wattpad.com/story/5449917-body-rock
a autorką jest @doeneseya

Tłumaczę ja, @FolllowMeJB 
Mam nadzieję, że Wam się podoba 
xx

20 komentarzy:

  1. Jak na razie fajnie się zaczyna, czekam co będzie dalej. :)
    @yoxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę krótkie, ale pomysł jest naprawdę dobry, czekam na kolejny rozdział.
    + Może poszukaj jakiejś osoby na tt, żeby zrobiła Ci szablon? Przyciągnie pewnie on więcej czytelników :)
    @alohademz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko tłumaczę, więc długość nie zależy ode mnie.
      Już o tym myślałam, jakoś skombinuję szablon :D

      Usuń
  4. świetne ♡ możesz mnie informować o kolejnych? / @polish__fan

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omg świetnie się zaczyna, czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow nie wiedziałam że to tłumaczenie xd bardzo fajnie się zaczyna :) informuj mnie @MartynaSmile
    Już nie mogę doczekać się następnego <3

    http://second-vistage-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. myśle że będzie fajne xox @iJeves

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie. Czytam dalej xx

    OdpowiedzUsuń
  10. już to lubię:) @Kidpurplerauhl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się naprawdę fajnie, zdecydowanie będę czytać x
    @livemylifexxo

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie sie zaczyna xx @biebsiuryx

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada sie ciekawie :) tłumaczenie fajne i zrozumiałe xx @xchourossx

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiło mnie, zobaczę jak będzie dalej xx /@pldirectioners2

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry początek, zarówno dla autorki, jak i tłumaczki :) Historia oryginalna jest już zakończona? Przyznam szczerze, że cierpliwością nie grzeszę ^^
    @tfkwarofchange

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle się zapowiada, zaraz zacznę czytać następne rozdziały

    OdpowiedzUsuń